Sunday, October 4, 2009

pemandu van yangg celaka nak mampos!!!!!

location : jalan bahagia, kelana jaya
time : 16.20 p.m
date : 03/10/09

on dat day aku n fren berjalan-jalan pas g wedding kt umh salah sorng kwn lame aku...kiteorang round2 kt area kay jay cz aku da lame x turun kay jay...ingt kan nk lah crk tmpt lepak kt mane2 cz da lame sgtt x lepak kt kay jay n lepak ngn dorng sume.....tgh bwk keta cm biase kt atas jalan tar berhadapan ngn cimb bank kay jay ttbe de 1 van security yang bangang lagii bodoh plus bengap susu basi meluru dtg ke arah keta aku cz dye nk park van dye kt c2, parking kt side jalan aku...aku yang t'kejut tekan lah hon n wt emergency break...sbb da terlalu dekat berdentum lah jugak ngn van 2...nsb baek aku n dak2 laen xde pape...keta aku ah yang kemek n retak terok...pas da berdentum leh lak driver van 2 wt xtaw jew...mmg cm #hdik#dh$#*&bdfsd*.....haish nieh lah malaysia nye driver...xde otak nk pikir, terlampau bodoh n self-fish...mane boleh park keta arah songsang...mane kau dapat lesen ha cibai!!!terang-terang kau da salah boleh pulak kau wt muke babi kau kt c2 cm xde ape yg jadi, taw lah 2 van company jew...pas2 ckp kuang ajar ngn aku...as org tua n dewasa cube lah matang cikit...kau kuang ajar cz tgk aku pompuan, stil budak2 lagii n bwk lesen p lagii, ape kau heran kan...hey kau ingt aku nieh bodoh sgtt ke ape???xtaw langsung rules jalan raya!!!sebenarnya kau 2 yang lagii bodoh dari budak bodoh taw...org tua x sedar diri...bila bapak aku dtgg boleh pulak kau ckp baek2 wt muke x bersalah kau 2..benci aku tgk muke kau, muke anjing laggii mulia dari muke kau taw...kau ckp kat bapak aku kau da bg signal n keta aku jauh lagii 2 yang kau msok jalan aku, pandai eh kau pusing cte...hey budak tadika pown blh pk lah kalau keta aku jauh lagii xkn aku boleh langgar van kau lah babi...sbb kau msok line aku bile keta aku da dkt ngn kau lah bahlol!!!d sbb kan bapak aku kwn ngn GM cimb bank yang kau keja 2 baru kau cuak kan!!!pas2 kau boleh wt report kt balai kau ckp kau da parking van buruk kau 2 n nk betol kn parking tyme 2 lah aku langgar van buruk kau 2???common lah cara kau park van 2 pown mmg da salah...park songsang naek atas divider lagiii celah mane pulak kau nk betol kn van kau cz da terang-terang kau park van 2 arah berlawanan ngn arus jalan...x ke boleh langgar keta laen jugak naty...plus tempat park 2 sempit mustahil kau boleh masok n betol kan parking kau...kau x boleh lah nk bodoh2 kan aku...aku de bukti gambar kau park van kau cmne and aku de saksi yang nampak kau bwk cm babi mabuk!!!tgk dr keadaan van yang kau bwk 2 pown aku boleh agak yang kau nieh mmg bwk van ikot suke-suke aty kau jew...cm jalan 2 bapak kau yang punye...kemek sane kemek sini, calar balar, retak...nmpk sggt kau bwk cm babi mabuk lah cibai!!!if polis kate aku yang salah jugak i will c u in court!!!! and ALLAH taw n nampak pe yang jadii kt atas bumi dye!!!!kalau kau x kne kt dunia nieh, kau akan kne kt akhirat!!!!
aish kan da tambah dosa aku cz da carot marot nieh!!!geram betol lah!!!sakit haty pown ade nieh!!!asbestos betol....



p/s : doa orang-orang yang teraniya akan dimakbulkan ALLAH....

1 comment:

  1. malaysia nye driver mmg xde sivik minded!!!
    self-fish...
    suke wt jalan 2 cm bapak dorng punye...
    patut lah kes kemalangan kt malaysia tinggi...
    kt oversea xde pown cmnie!!!

    ReplyDelete