Friday, October 30, 2009

hobby baru

sekarang nieh family aku de hobby baru...yang aku sendiri pown heran ngn hobby baru dorang nieh...sungguh shera x mengerti...mule-mule ayah terchenta bela 2 ekor ikan puyu...okayh fine 2 da kire okayh lagii if setakat bela 2 ekor jew...pas2 dye up kan lagii belaan ikan dye...ikan keli 300 ekor...banyak sgt smpai syu pown geli-geli nk tgk...2 pown maseh boleh di terima lagii...dah 2 d tambah kan lagii ngn 20 ekor ikan talapia n last tambah 2 ekor ikan mbpj, 2 pown xtaw de lagii nk d tambah ke tidak 2...da cm kedai aquarium umah aku nieh...segala mcm jenis ikan de...naty boleh lah bela ikan jerung plak naty eyh daddy...kew ikan duyung kew...opsss sorry duyung x boleh bahaya!!hahahaha...okayh bela ikan myb okayh lah lagii...nieh de cite-cite smpai nk bela tarantula lah iguana lah...macam-macam lah...and at last cite-cite nk bela binatang tersebot tercapai bile last week my twins bro pegi beli anak tarantula...sungguh gile hobby dorng nieh...tah sejak bile dorang suke ngn binatang exotic-exotic nieh...xpaham lah aku...boleh plak ajak share nk beli lagi sekor anak tarantula...weh da buang tebiat adik-adik aku nieh...da boleh buka kaunter zoo lah pasni umh aku...bile my dad nk bela rabbit pulak, 2 x masok lagii kucing yang menetap haram kt blkng umh lagii 2...adush betol-betol cm zoo da lah jwp nye umah aku nieh...huhuhu...tapi xpela da minat dorang punye pasal terima aje lah...as long umah x kucar-kacir bile de binatang-binatang tersebot...dan aku pown turut terjebak skali ngn hobby dorng nieh, bile terasa mcm nk bela sugar gliders jugak....xtaw pe 2 sugar gliders??g buke tenet crk lah sendiri...huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment