Friday, October 23, 2009

kereta da okayh!!

smlm baru dapat keta aku balik pas 3 hary tersadai d bengkel...sepanjang 3 hary tersebot boleh d kate kan aku lah orang yang paling awl dtgg ke kelas...gile awal lah weyh...kuar umah kul 6.45 smpai poly kul 7.00..melangok sorang-sorang kt foyer jabatan...sunyi weyh...sesunyi alam lah...balik kelas yeen yang jadi mangse terpakse anta aku balik umah,keta xde...thanx lah yeen, sygg kau lebey kejap...jasamu ku kenang smpai ujung bulan nieh...hahahahahaha...kini keta aku da kembali ke rupe asal...no more sengih-sengih bak kate syu da de gigi baru,berkilat lagii okayh da cm keta baru...hahahahaa...rindu gile ngn keta aku...rindu da lame x drive...poyo jew padahal baru 3 hary jew xdrive...gebang lebey!!! :P too ayah and mak sorry shera wt jahanam keta 2 cm bumper car!!!pas nieh lebey haty-haty bile drive... :))

No comments:

Post a Comment