Saturday, June 27, 2009

sakit haty xde sape yang taw!!!

owh gosh!!!shera since when kau de aty dan perasaan nieh ha??slalu bile org nk wt ape kt kau or nk kutuk kau mcm2 kau x ksh n wt x amik peduli pown...wt TAK PEDULI OK!!!yang kau taw hanye buat2 bodo bile orang mengata n sakit kn aty kau!!!dan sejak bile kau jd pempuan yang berhaty tisu nie ha???adoi!!i hate shera yang sekarang nieh...mane pegi shera yang dulu???skng tisu da macam teman sejaty aku dan jugak toilet...tempat aku melepas kn segala perasaan...mandy berjam-jam lame nye jugak salah satu dari nye...sampai akak aku kate shera sejak bile kau rety terase n cepat meleleh nieh ha???be strong like stone okie!!!like STONE!!!bukan pompuan weak...yaaa b4 nieh aku mmg seorang yang keras aty cm batu but skng da jadi mcm ais...cepat cair!!!owh gosh what happen 2 me???orang senang kate lupe kn lah pe yg da jd n maap kn lah...owh mulot hanye senang berkata tapi aty yg luka sape yang taw???sape yg dpt rase??aty yang luka sejak tiga tahun lepas belum pown baek lagii nieh di tambah kan dengan luke yang baru...luke yang x kn penah sembuh tuk tempoh yang aku sendiri pown x pasty sampai bile...orang nmpk aku cm eppy, suke, seronok, dan xde mslh...tp kple nieh cm dah nk meletop...jantung mcm nk tercabot...keadaan bertambah parah bile aku telah membuat satu kesilapan kecik yang x di sengaja kan 1 ketika dulu...sume teros jadi berterabor...jadi serabot dan tak tentu arah...aku kena betol kan balik sume nye sebelum terlambat!!!aku pown kadang2 da x kenal ngn diri aku sendiri!!!owh i lost my self!!!lost my bestfren!!!lost orang-orang yang aku sygg!!!lost evrything!!!but thnx 2 zaidan...cz di sebab kn ape yang dye pernah bgtaw kt aku satu ketika dulu sgtt berguna tuk aku...zaidan thnx 4 erything!!!u owes b my fren n brother!!!sebenar nye aku da lame nk post kt blog nieh tp aku cube tuk tahan perasaan yang kadang2 x tentu nieh....tp aku perlu luah kn juga...at least kurang rase sakit nieh...bukan tuk memalukan diri sendiri or sape2...tp aku mmg da x boley nk simpan sorg2...aku jugak tak taw nk luah kn kat sape lagii cz xde sape yang paham akan diri aku nieh...no body!!!kalau simpan n pendam sorg2 mau esok luse masok hospital bahagia...cukup lah hanye menjadi pesakit tetap di hospital pantai shj...xpyh nk tambah2 hospital laen dah....hahahaha...

1 comment: