Wednesday, June 17, 2009

penantian berakhir

akhir nye penantian aku berakhir jugak setelah menunggu hampir 4 hary lame nye...arini ayah da beli modem baru, ganti modem lame yang da rosak akibat kilat tempoh hari...ayah beli modem baru yang ade routar skali, kire macam ade wireless jugak lah...so boleh la aku on9 seperti biase lepas nieh, boley on9 kt dalam bilik berjam-jam lame nye...gune laptop akak aku lah yang kadang2 aku buat mcm laptop aku sendiri...hahahahaha...sooo makin lambat lah aku tido pasnie cz da boley on9 kt dalam bilik, ade privacy cikit di situ...cz slalu klu on kt pc smpai late nyte msty kne halau ngn ayah xpown ngn mak, kne paksa tdo awal...tp awal kew tdo??hahahahaa...aku senang bercampur ngn gumbira da de internet seperi biase...life back to normal...yeay!!! :))

No comments:

Post a Comment