Sunday, June 14, 2009

pertama kali

hey there...ni 1st tyme aku berblog....nieh sume gara-gara terekot jejak langkah syuhada yg rajen mengupdatekan blog dye...aku lak rajen bebenor follow blog dye...so aku mendecide kan tuk berblog jugak...hahahaha....cz tgk syu berblog cm best jew...dan nieh jugak ats cadangan aunty aku jugak lah yg suro berblog nieh cz dye kate snng nk update cte kt cni...mak ndak i respect u lebey lah cz terer bab2 it sume nieh...hahahaha....sungguh ku x sngke aunty aku taw sume2 nieh...nk kate mude lagii cm kteorg x jugak...hahahahaha....aku mule-mule ingt nk share ngn akak aku tp biledi pikir-pikir kan balik xpyh lah...kang dye gile kuase kt blog nieh...hahahaha...sooooo aku pown decide tuk wt sorg2 jew...xpyh nk share-share...sume nk share bowsan ah idop aku...hahahaha...cm langsi an perangai...aku duli ape doe...hahahahahaha....setiap org mempunyai hak peribadi masing-masing...sekian same-same...

4 comments:

  1. weh, sheera mana ni? shee?







    Dyra J. ;)

    ReplyDelete
  2. yaww...ni aku lah...sheera...lebih d kenali sbg shee...hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahahha.ngok kau dyra.jgn bagi malu aku.
    by:syu

    ReplyDelete
  4. hahaha....jgn buat malu syu dyra...

    ReplyDelete