Tuesday, February 15, 2011

hary hary di rumah

sekarang nieh hary hary aku pegy ke rumah opah just weekends je tak pegy..dah mcm org keje opis lah pulak weekdays keje weekends tak keje...hary hary pegy rumah opah bukan apa aku sekarang nie adalah pembantu tetap a.k.a personal assistant opah sebab opah dan kami sekeluarga dah serik nak amik orang gaji orang gaji nieh sebab dorang nieh jenis tak sedar di untung... dah bagi peha nk bo*t#t pulak... haish macam macam lah perangai manusia nieh tapi sekarang nieh banyak sangat yang ada PHD almaklum lah dah terlebeyh bijaksana sangat... okayh bila dah hary hary dok umh opah aku de lah jugak belajar masak sikit sikit, sikit je tak banyak mana pown sebab aku just tolong tolong apa yang patut sebab opah masak cepat, campak itu ini then jengjeng tgk dah siap je semua...hebat tak? hebat tak? opah saya sangat hebat! :D tapi dapat lah jugak ingt 4 5 menu tapi takde lah pulak terasa nk praktik kn buad masa sekarang nieh...sebab malas selalu menguasai diri nieh! hahahaha... mmg pemalas betul lah kan! tapi pegy rumah opah memang sangat best! hary hary makan sedap... :D okayh cmne nak kurus cmnie... :P

1 comment:

  1. fuyuhhh...!! awk blaja masak laa...bley la masak untuk kwn2.kuikuikui ; )

    ReplyDelete