Thursday, January 21, 2010

hary yang cm....

hary nieh hary yang asek nak marah marah je tyme bawak keta dan juga nak tekan tekan je hon 2 sampai terbenam kt stereng bia sampai tercabot stereng 2 pown xpe...boleh kasi ilang gua punya bengang...and sume orang bawak keta cm lahanat...bawak mcm jalan 2 bapak korang yang punye je...kalau x rety nak bawak keta or motor 2 dok jela diam2 kt dalam umah jangan nak menyusahkan orang laen...td almost nak terlanggar sorang betina yang bawak motor cm haram jadah!!!maen kuar simpang je....2 satu hal, da la maen kuar simpang je da 2 kuar tros nk ke main road...kau gile ke ape bawak motor cm 2...ingat kau VALENTINO ROSSI??nak mampos cepat ke ape...kalau aku x sempat break td agak nye da melambung kau aku langgar...aku da hon boleh plak wt muke cm #$^h%6@$...patut lah kau x heran an aku hon, mentang mentang lah kau dok kt perumahan p_l_s...anak anak p_l_s mmg cm vavi perangai sekor2...kalau kau mampos x nyusahkan org xpela lah jugak...haish!!!




p/s : hary nieh mmg malang...org bwk keta cm baboon...kasi hangen 1 kepala!!!haish!!

1 comment:

  1. apaa???oit2 karang ade member2 kita yg bce ade gak hati yg kecut oii..
    wat2 lah berisghtifar ok..
    take a deep breath and hold for 5min,then lps,sure ko lege pas nieh!!
    hehehe..
    chill n cool down ok!

    ReplyDelete