Wednesday, January 6, 2010

back to school!!!

uuuuwwaaaa rindu nye zaman zaman skolah...terasa mcm nak patah balik ke mase lepas...nak msok skola balik!!!nak masok skolah balik!!!tp bile tyme tgh bersekolah x sabar sabar pulak nak abes skolah cepat...konon da besar lah nak msok ipta and ipts bagai...tp seyes tyme skola lah paling best...prob xde, blh maen maen kt dlm kelas, hary hary kuar tgk muvee, duit sentiase msok tiap tiap hary...tyme skolah lah yg paling kaya kowtt...then blh tido ptg lame lame...x buat keje skolah pown xpe...nk ponteng kelas pown xpe...xde kne bar nk masok final...huhuhu...if fail pown xde hal lah sbb kompem x kne repeat and xtend sem cm kt ipta or ipts...huhuhu...rindu melanda bertimbun-timbun bila tgk budak2 pegy ke skola... (:


1st week skolah buka balik aku lah yang paling sebok handlekan adk2 aku pnye yuran skolah lah, buku skola lah, transport dorng pegy balik skola lah, amik dorng balik skola lah, mcm2 lah yang nk kne buat...hary-hary lembik menguruskan dorng...da gaya cm mak mak org da...hahaha...baru taw penat nak menguruskan anak anak pegy skola...ceh ceh poyo je ayat gua!!hahaha...aku yang kne handle sbb parents x dpt cuty...busy dgn kerja masing2, boss xkasi cuty...ada kakak tp dye pown same busy keje, ingt blh lah kowt dye menolong same apa yg patut ke...tp sooo sad, xdpt den nk menolong...hahaha...sooo aku yg tgh menanam anggur yg x akan berbuah nieh lah yg kne urus kan mereka sume...just 4 a week...



p/s : rindu kt syu, xie, sya and yeen... :(( nak korg nak korg!!

No comments:

Post a Comment