Thursday, August 27, 2009

sudah lame x berblog

sudah lame x post entry tuk blog aku nieh...cian blog aku da lame xberupdate...mcm mane nk post if kelas terlampau pack sgt2...dr pagi smpai petang..da mcm org keje opis da aku rase...pegi pagi2 balik lewat petang...da 2 tiap2 pagi kne kuar awl kalau x nk redah jem lame-lame...xmo wooo...kematu bontot dok lame2 dalam keta...hikhikhik...kang lambat g kelas dapat lah surat chenta dr lect kesayangan kami..hahahahha....sem nieh mmg agk terasa tension nya...kelas punye lah lame...sooo bayangkan lah kalau dpt assgmnt bnyk dye mcm mane...tabah kn jela haty nieh...da 2 kelas akaun haram x paham ape dye ajar...laju jew pas2 cm syok sendiri ajar sorang2 kt depan...paling teruja kelas statistic ngn math...padahal aku bkn nye suke kire2 nieh...law walaupon puan zu ajar x garang cm tyme dye ajar akaun last sem tp tetap x dpt menarik perhatian aku...ngntok pluss blurr....bulan2 pose nieh lagi lah bertambah ngntok n blurr dye...mane x nye masing-masing asek ingt balik kang nk buke ape...nk beli ape...nk mkn ape...pdhal lame lagi nk waktu berbuka...adey!!!bln pose dis tyme mmg betol2 menguji tahap kesabaran aku lah...de lah dlm 2 ary lepas if x silap,enjin keta bmw aku 2 ttbe aje wt hal maty tgh jalan...mase odw nk g poli maty sekali, tyme balik maty sekali kt bukit jelutong dan dah nk sampai umh da pown matyy jugak kt depan traffic light umh aku...malang sungguh!!!tp sabar jela bulan pose nye dugaan...soooo terpakse lah bwk keta ferarri mak aku...soorryyy yea mak...next week mak buleh gune balik keta ferarri mak 2...hahahhaa....ary nieh sempat post jap cz balik awal...wahhh 1st tyme dlm sem nieh balik kul 12.30...teruja kami semua...hahahaha...



p/s : rasenye blom terlambat lagi nk wish slamat berpose tuk sume umat islam sedunia...selamat berpose n selamat banyak kn beramal... =))

No comments:

Post a Comment