Friday, July 3, 2009

ex-room 311

malam semalam tyme aku tgh on laptop kt dlm bilik, yela skng da tinggal sorg2 kt dlm bilik 2...akak aku da balik asrama soo agk bosan n xtaw nk wt pew, ttbe aku terase cm nk tgk sume pic yang ade kt dlm pendrive...bile buka folder room 311 aku ttbe jadi rindu yang teramat lah sgtt kt penghuni-penghuni yang dok kt dlm bilik 2 dan jugak tetamu-tetamu yang sering dtgg melepak di bilik tersebot tanpa di undang...kahkahkahkah...sedey and rindu bile ingt balik sume benda yang dah kteorg penah wt bersama-sama...ecehceh da cm org berchenta pulak dah aku ngn dak2 sume 2...hahahahaha...back 2 story, kteorg slalu makan reramai kt dlm bilik pas balik kls...tido terbongkang bersama2...mandy bersama2...suke dok kt tangga belakang n sambil 2 buat ketupat bersama2...maen air bersama2...wat kerja gile taip2 petang bersama2...basuh baju bersama2...senang cte sume bersama2 lah...heeee....uuwwaaa rindu nye tyme 2, seronok sgtt w'pown slalu kne marah ngn senior cz wt bising...hahahaha...aku mmg rindu tahap kritikal da nieh kt dak2 bilik lame aku...and kt sume dak2 kolej lame aku lagii-lagii yg close ngn aku...hmmm!!!


ngn suq n illa
nur shahera, qhaizatul suqma, nur fadzilah

dorg da mcm family aku!!


from left illa, shera, nani, xieyra, suqma

suke ria bersama-sama
una..teman tempat aku menggedik ;))
suqma yang kuat tdo!! :P


ape-ape pown mesty lah aku sayang kat family aku lebey kan...lurve them alots...alots...and alots...shaheeera sayang same kamoo sume!!!sooo sayang lah family korg x kire ape pown...cz family slalu bersama2 ngn korg x kire korg susah or senang...chantek kew hodoh...kaya kew miskin...sentiase setia bersama ngn korg sampai akhirat... *wiNk* xoxoxoxoxo :))

razak's family!! ;))

No comments:

Post a Comment