Thursday, July 9, 2009

bear bear collection

banyak sgtt bear yang ade tersimpan kt dalam bilik aku nieh...sampai da x cukup tempat nk simpan bear-bear tersebot...xtaw nk letak kat mane lagii dah...sooo aku sumbat kn jew lah kt dalam almari baju aku tuh...janji simpan elok-elok and x besepah-sepah...kalau x sure mak marah...heeee...mak penah suro aku let go kan sume bear tersebot cz mak kate aku x tahan ngn bulu-bulu yang terdapat pada bear tersebot cz aku penah batok terok...mak ingt allergy ngn bende-bende berbulu nieh...hahahaha...tapi aku xmo let go kan cz sygg bangat plus cute kowtt bnde alah nieh...lagii pown sume bear tersebot org bagi adiah mase besday aku sooo mesty la aku nk simpan elok-elok...lagii pown aku jenis suke menyimpan...kebanyakkan nye orang bagii lah just ade lah sekor 2 ekor jew yang aku beli sendiri...2 pown kecik x bape nk kecik...besar x bape nk besar lah...sedang-sedang pown x jugak lah...cmne 2??hahahaa... ;))

dawai
vai
oku
no name
snowiejijot
big head
muncet
kekure
adore si gemok
jackjack
collection

No comments:

Post a Comment