Tuesday, March 15, 2011

asrama

yes! e2 lah words yang sangat sesuai tuk describe kan keadaan rumah aku skng nieh...rumah aku dah jadi mcm asrama since mak ndak and mak lang aku pegy umrah dgn grandparents aku...and kebetulan ayah long and mak long aku plak pegy round europe at the same day opah,atok,maklang,makndak,paklang and pakndak pegy umrah...sooo since dorng takde ank ank dorg tumpang duduk kt umh aku selama 2 minggu...okayh mmg sgt padat dan juga penuh sebab rumah aku bkn lah besor mana pown...bila dah ramai tuh mesty dan pasty bising,kecoh,kelam-kabut,meriah and sepah tuh tak pyh ckp lah kan...mmg hary hary sepah, tapi mak saya kata takpe kita kemas je...biasa lah budak2 buad sepah!

since dah ramai kt umh aku nieh, maka banyak lah baju baju yang hendak di uruskan, dah seperti kedai kedai dobi hendaknya...sangat lah banyak tidak seperti kebiasaan...bila dah ramai ramai nieh best jugak sbb tak de lah sunyi sgt..ada lah jugak kawan nk buad gado!hahaha..bkn kawan buad maen, buad manja manja tp buad gado...hahahaha :P


p/s :ttbe terbayang kan org yg ade adk beradik ramai! msty mak n bapak dorg sgt tabah ^_^

No comments:

Post a Comment