Saturday, September 18, 2010

yang jauh

hary nieh 18/9/2010 bersamaan dengan hary sabtu, sepatut nya kiteorg sekeluarga berkonvoi beramai-ramai pergy ke melaka untuk ziarah kazen kiteorng yang stay dekat sana dengan atok dan nenek dorng serta menziarah pusara arwah mak uda yang dah 5 tahun meninggal.... akan tetapi konvoi tersebut terpaksa di tunda kepada hary sabtu depan ini kerana terdapat beberapa masalah yang x dapat di elakkan..... and takot jalan jem sebab ramai orang da stat balik KL..... kang kematu bontot dok lama lama dalam keta sebab jalan jem..... ekot kan plan hary nieh nk pegy menziarah orang yang jauh and jarang-jarang jumpa..... tapi yang jadi sebaliknya, orang yang jauh datang menziarah..... jauh datang dari kuantan..... thnx ina sebab datang jauh jauh dari kuantan ke rumah aku. tetiba mcm sygg kau lebeyh.....ahahaha... sebab aku x dapat datang rumah kau, kau datang raya rumah aku.... soo sweet lah u sygg... rindu gile sama kamoo.... dapat jugak ketemu sama kamoo lagii... myb next tyme aku dtgg tdo umh kau pulak ok! suro ammar bawak aku round2 kuantan... :)) and lepak sekali dengan adk and anak-anak buah kau... ;D

No comments:

Post a Comment