Saturday, March 6, 2010

kenapa dan mengapa

kenapa skng nieh ttbe sume org yg da lame xde kt dlm idop aku dgn ttbe je dlm mase bape hary nieh boleh muncul dan timbul balik...da macam magic rase nye...macam cyril simply magic 2...ahaha...mule2 muncul sorng pas2 lagi sorng dan seterus nye...aish!!korg sume nieh pakat ke ape nk carik aku balik??tp ape ape pown rase cm xde beza je pown korng ade ke xde ke kt dlm idop aku...myb xde lagii bagus kowt...cz buat semak je and menambah kan semak kepala otak je an...yg korng taw x abes2 kasi bikin masalah dan juga kasi bikin aku punye kepala jadi pening...tengok ayat pown da tunggang langgang cm e2 aci jual sayur kt pasar malam...adoi!e2 la manusia kn...bile susah baru nak carik aku...terhegeh2 carik pompuan YANG BERNAMA NUR SHAHERA...tp bile korg senang, senang je nak lupe kan DAK POMPUAN NAME DYE NUR SHAHERA...ape lah korng nieh...suke sgtt sgtt buat aku cm org yg xde perasaan...kenapa msty aku je yg slalu kene??aku x kacau idop korg tp korg hancur kn idop aku...create cte yg bukan2 psl aku...yg 110% x betol psl aku...then org2 yg bodo 2 pown pecaya lah akan cte tersebot...maka tersebar lah cte tersebot kepada org2 ramai...sangat kesian kt aku!!terpakse lah aku kesian kn diri sendiri sbb nye xde sape yg kesian kn aku...i think sorng pown xde kowt!!tp xpe as long aku taw aku x kacau idop korng and aku taw yg aku betol and aku taw diri aku act cmne...aku x amik pusing pown psl pe yg korng nk ckp psl aku...tp honestly agak sad bile korg buat aku cm 2 kan...tp im soo luckily ade a few fren yg paling best, phm aku myb, make me happy,honest with me,caring and so what eva lah...that most important 2 me...i lurve u damn sooo much!!!



p/s : syu kau same je ngn aku...kite serupa aku rase!!!suke nanges kt toilet then buat2 cuci jamban!!sgt creative an kite nieh...ehe :))

1 comment: