Wednesday, November 18, 2009

kebudayaan

for the first tyme in my life aku involve ngn kelab kebudayaan...dulu kelab nieh lah yang paling akan aku ngelat serta mengelak seperti dalam cerita matriks...da macam keanu reeves...hehehe...but for this sem nak x nak aku terpakse amik kebudayaan tuk subject koko...perghh mula-mula dapat taw kene masok kelab kebudayaan rase cm alahai kenapa lah x bagii kelab yang laen...why must kebudayaann???adush dush...first impression aku, kelab nieh msty lah kne menari-nari and x active serta membosankan...if kene menari aku da lah kayu, menari serupa robot low battery...cm clown pown ade rase nye, senang cte lah aku x rety langsng pown menari...x minat sgtt...kayu kate kn...hehehehe..1st kls kebudayaan sumpah bosan gile gile vavi...minggu teori mmg sgtt sgtt membosan kan...adey!!!tp bile nk kene menari lagii lah x suke...but nk xnk i have to...haish!!bile da lame-lame seronok jugak kelab nieh cz dpt blaja bnde baru...blaja menari zapin...x penah penah pown sebelom nieh nk menari lagii lagii zapin...huhuhu...n our koreografer pown sporting n very kind...puan jay jay pown okayh jugakk...today last kls kebudayaan tuk yg menari punya...de final dancing in group...thnx for my group sha, zila, nad, jue and miza...and bile da last2 baru dpt rase seronok berada dalam kelas nieh...seronok sbb da xde kls pasni or seronok sbb dapat blaja menari??hmmmm...but pape pown its was a new experience for me... :))







xde kene mengena pown mamat nieh...saje market lebey!! :P

2 comments:

  1. keanu reeves i love you!hahahh!
    eh,ok lah tuh..bkn mcm kelab kebudayaan masa skola menengah kan..
    kalo level ipt blaja zapin,gamela,caklempong(tah camne ejenye) tu sume best!it is a new experience that u'll never forget!

    ReplyDelete
  2. hahha...
    i do luvee keanu reeves...
    my prince charming...
    skola xde standad...
    yaaa betol2...

    ReplyDelete